ponedeljek, 1. marec 2010

Kuhanje in pečenje

Kuhanje se mi je vedno zdelo izguba časa. Raje sem kaj spekla, pa še to je moralo biti hitro gotovo, da sem se sploh lotila. O oblikovanju drobnega peciva raje sploh razmišljala nisem.

Sedaj je drugače. Odkar imam svoje gospodinjstvo rada eksperimentiram, kuham in pečem stvari, ki jih še nikoli nisem. Za ščepec raje pečem, a se pozna, da nisem še najbolj spretna. Sestra mi je nekaj let nazaj dala multipraktik z vsemi možnimi priključki. Še danes ne vem za polovico priključkov čemu sploh služijo in v prvih poskusih sem celo odlomila sredico osnovnega vodila.

Dokler kuham in pečem le ob vikendih, ko imam čas, mi je v veselje. Verjetno ne bi bila tako navdušena, če bi to bilo moje vsakodnevno opravilo. Pri pripravi hrane sta pomembni ljubezen in vztrajnost, sploh pri oblikovanju drobnih slaščic, če pa imaš še poseben predpasnik, je volja toliko večja ...





Ni komentarjev: