sobota, 6. marec 2010

Morje

Morje je del naju. I. živi z njim in brez njega si ne zna predstavljati življenja. Rad ga ima poleti zaradi njegovih globin, jaz pa ga imam rada tudi v ostalih letnih časih. Ne samo morja, temveč predvsem primorski zrak, kamnite hiše, vonj po krasu in borovcih. Kljub temu, da že občutim pomlad na Gorenjskem pa sem bila vesela cvetočih japonskih češenj, ki jih pri nas še ni.

Lep dan je bil, prepojen z mislijo, da se prebuja narava in s tem prihaja tudi čas, ko bom več zunaj, spoznavala lepote naše čudovite dežele. Rada imam zimo, ker takrat največ ustvarim, a veselim se pomladi. Čeprav vem, da bo moja ustvarjalnost takrat na dnu, me tolaži misel, da bo moje telo napolnjeno s kisikom, kajti pozimi se težko spravim ven. Najraje jo preživljam doma v topli jopici in ob skodelici kave.
Ja, ja ... cvetoče češnje že kličejo po meni.






Ni komentarjev: