ponedeljek, 15. marec 2010

Angelske karte

Nedavno sem dobila angelske karte. Te karte ne napovedujejo prihodnosti, temveč predstavljajo odličen način za razvijanje intuicije in spoznavanje sebe. Karte same po sebi nimajo moči, s svojo lastno interpretacijo pa jim vlijemo pomen ter moč v smislu moči nad samim seboj.
Moj način igranja kart bo vezan na pisanje v blogu. Ko bom začutila določenega angela, bom izvlekla karto in o njem pisala (na vsaki karti je zapisana ena beseda - en angel). Ta angelska karta bo predstavljala moje življenje, moja čustva, spomine, materialne stvari ... vse tisto na kar me bo angel spominjal in asociiral. Zanimivo, o kolikih stvareh nikoli ne razmišljamo, dokler nismo "primorani".
Rada imam nenavadne stvari. In taka je tudi moja Angelika - prvi angel, ki sem ga dobila in me varuje.


Ni komentarjev: