torek, 16. marec 2010

Poslušnost

Moj angel Poslušnosti govori o avtoriteti, uslugah in službi. To so prve asociacije na temo poslušnosti.

Delo, ki ga opravljam zahteva precej poslušnosti in ubogljivosti, predvsem z moje strani glede direktorskih odločitev. Mnogokrat moram storiti stvari, za katere so drugi preleni. Zdi se mi neumno, da nekdo ne more npr. odnesti skodelice v lijak, ampak jo pusti na moji mizi, čeprav nikoli nič ne rečem, ker sem poslušna. Znam pa zelo dobro ločiti do koga moram biti poslušna in do koga nimam teh dolžnosti.

I. občuduje mojo lastnost zavzemanja zase in ne puščanja drugim, da me izkoriščajo. Ni mi nerodno zavrniti neke usluge, če menim, da je nekdo le prelen za to ali želi le igrati vodjo, pa to ni. Prenašam avtoriteto, če je le-ta upravičena, nikoli pa ne bom odstopila od svojega prepričanja, če trdno vanj verjamem samo zato, da bom nekomu ugodila – četudi je moj nadrejeni.

Poslušnost povezujem s psmi. Rojena sem v letu psa. Na splošno za pse velja, da smo pošteni in odkriti. Imamo globok čut za lojalnost, enakopravnost in pravičnost. Krivica me zelo prizadene, zato bi včasih želela, da določenih stvari ne bi vedela.

Prijateljem stojimo ob strani, zvesti smo jim tudi v nesreči. Ker sem očitno dobra poslušalka, velikokrat od druženja s prijatelji odnesem domov njihove težave, svoje pa obdržim, ker jih ni bilo časa predelati. Z leti sem zato razvila nek mehanizem predelave svojih lastnih čustev in problemov. Težko je najti pravega prijatelja in z vso gotovostjo lahko trdim, da je Žabica edina prijateljica, pri kateri nikoli ne bom naletela na neposlušnost. Nekaj njenih pisem in mailov me ohranja takrat, ko mi je najbolj hudo. Njen Pesek, ki mi ga je podarila me spominja na pozitivne pomene psa kot simbola. Všeč mi je grško/rimski pomen psa, kjer igra vlogo vodnika duš v onstranstvo in jim pomaga najti varno pot do cilja.


Ni komentarjev: