petek, 26. marec 2010

Gepunktet und Gestreift

V srednji šoli nisem marala nemškega jezika. Čeprav sem imela petice, sem se le s težavo učila jezika in pozabila skorajda vse, čim sem naredila maturo. Dve besedi sta bili edini, ki sem si ju zapomnila in še to samo zaradi Žabice, ki mi je pomagala napisati spis o oblačilih, kjer sva se zabavali na njun račun. To sta bili besedi »gepunktet« in »gestreift« (pikast in črtast).

Pikaste stvari so moje ljube stvari, spominjajo me na igrivost, živost in otroškost, Žabica pa še danes obožuje črtaste stvari, tako zelo, da sem jih od takrat vzljubila tudi sama.

Kako hitro se stvari v življenju obrnejo. Znanja, za katera si mislil, da jih ne boš potreboval pridejo včasih zelo prav. Na fakulteti nisem uporabljala nemščine, je pa zato sedaj v službi precej uporabna in skorajda prioritetna. Dve leti že obiskujem tečaj nemškega jezika in rada govorim nemško. Predavateljica je super punca, ki premore ogromno znanja in pedagoške motivacije, prav tako smo tako luštna skupina, kjer se vsakič nasmejimo skoraj do solz.

Ni komentarjev: