nedelja, 20. marec 2011

Gurmanski užitki

Hrana mi ne predstavlja nujnega zla za preživetje, temveč v njej uživam. Ko sva se z I. skupaj vselila sem rada začela kuhati in peči. Pravzaprav me je I. navdušil, kajti do takrat se mi je kuha vedno zdela izguba časa in sem raje vedela, da so kuhali drugi. Všeč mi je, ker oba rada preizkušava nenavadne okuse, začimbe in nisva zadovoljna le s krompirjem in zrezkom. Kdor pride k nama na kosilo bo vsekakor poizkusil nekaj novega.

Postala sem prava "domačica". Obožujem kuharske oddaje, zanimam se za kuharske knjige in ves čas bi nekaj kuhala ter pekla. Problem je le v tem, da ne morem pojesti vsega kar bi rada skuhala. Pa ne zaradi tega, ker ne bi mogla, le razlezena bi bila :)

Veliko mojih prijateljic je obremenjenih s svojim videzom in se mnogokrat odrekajo hrani. Po pravici povedano grem najraje z njimi na kavo, ker bi me ob večerji minil apetit. Ne maram zagrenjenosti in odrekanja na vsakem koraku, poslušanja o tem kako je potrebno cel dan kolesariti, če poješ krof ... Lepo in prav, če skrbiš za svoje zdravje, vendar vse v življenju ima svoje meje. 
Z I. uživava življenje v polni meri, kar pomeni, da jeva uravnoteženo hrano, se veliko gibava in zadnje čase rekreirava. Kadar slediš takemu ritmu mislim, da si na pravi poti grškemu reku: zdav duh v zdravem telesu.  


Ni komentarjev: