četrtek, 24. marec 2011

Sama doma

Nazadnje sva z I. bila toliko časa narazen poleti, ko je šel kot vzgojitelj na morje. Sedaj je službeno odsoten kar 11 dni. Komaj drugi dan je odsoten pa ga že pogrešam. Moram pa priznati, da sem zelo disciplinirana in se precej ukvarjam s športom. Ponavadi je on moj motivator, veliko stvari se lotim z njegovo pomočjo in največkrat greva skupaj plavat, tečt, v hribe. V treh dneh sem vse to opravila sama in se počutim super. Danes sem celo šla eno uro prej iz službe v bazen in sem vedela, da bo precej prazen, ker bodo ljudje raje na sončku. Bilo je fenomenalno, imela sem celo progo zase in sem se lahko povsem prepustila zamahom. Včasih gledam dobre plavalce kako z lahkoto obvladujejo vodo in jih občudujem kako elegantno vihljajo z rokami ... danes sem se počutila eno izmed njih. Poznate občutek v morju, ko tok nese skupaj z vami in se vam zdi, da plavate povsem lahno, hitro, da se kar zlijete z vodo, kot delfini ... tako sem se počutila danes.
Sedaj pa si privoščim kozarec domače caipirinhe in ne boste verjeli, da so me v trgovini vprašali za osebno izkaznico, ker sem kupila rum. Ko sem povedala koliko sem stara se je gospa le smejala. Včasih sem bila zaradi tega užaljena, danes pa sem vprašanje vzela kot kompliment.


Ni komentarjev: