ponedeljek, 21. marec 2011

Večerni rituali

Na tečaju nemškega jezika smo se pogovarjali o večernih ritualih, kdo ima kakšnega ali ga nima ... moj ritual je dvakrat tedensko večerno čofotanje v bani s preizkuševanjem različnih kopeli, vsakdanji ritual pa večerna kava ali cappuccino, zraven pa si večkrat stisnem sok iz pomaranč. Ker nimam problemov s spanjem, lahko spijem kavo zelo pozno. Večerna kava je krasen uvod v branje, pisanje, daje mi občutek umirjenosti ... mnogokrat si skuham kavo v upanju, da bom ostala dlje časa budna in še kaj postorila, pa žal ne učinkuje. Rada bi bila nočna ptica, a me spanec hitro premami. Vsekakor sem jutranji človek, rada vstajam zgodaj in takrat se mi zdi najbolj spokojen del dneva. Ko vsi še spijo, ko ptički žvrgolijo, takrat imam čas le zase ...



Ni komentarjev: