sobota, 3. marec 2012

Meditacija

Razmišljam, da bi doma ponovno začela z vadbo joge. Lahkotne joge, saj še vedno nisem povsem pri moči, da bi izvajala težje vaje. Vprašanje je le čas, kdaj mi bo uspelo z vadbo? Ko imam čas, grem raje spat. Včasih se mi zdi, da bi takrat najraje vse postorila: risala, pisala, brala, telovadila ... a moram poslušati svoje telo, ki pravi, da moram počivati. Včasih prehitro drvimo skozi življenje in si nakopičimo preveč stvari, potem pa nas telo izda - takrat je največkrat prepozno in že obležimo v postelji. A počasi se bom vrnila nazaj k meditaciji, saj jo že kar pogrešam. Ko sem obiskovala jogo, sem bila resnično bolj umirjena, prijazna, joga me je napolnila s pozitivno energijo. Takrat sem se tudi spopadala z osebno krizo in joga je bila nekakšna zaveznica pri reševanju osebne stiske.

Znanstveno je dokazano, da naj bi meditacija pomagala ljudem pri vzpostavljanju socialnih vezi. Z njeno pomočjo naj bi se počutili tudi manj osamljeni in bolj povezani z ljudmi, ki nas obkrožajo. Pa ne samo z ljubljenimi osebami, celo s popolnimi tujci naj bi bili bolj prijazni  in imeli bolj pozitivna čustva. Prav tako  meditacija pomaga, da sprejemamo sami sebe.



Ni komentarjev: