nedelja, 20. maj 2012

Družinski čas

V maju se ponavadi odpre sezona piknikov, če pa kdo praznuje rojstni dan ravno v tem mesecu, pa se pikniku skorajda ni mogoče izogniti. Tako smo preživeli lep vikend v krogu domačih.

Ljudje se ločimo na družinske in ne-družinske tipe. Zase lahko trdim, da sem precej družinski tip in mi družina pomeni največ. Raje kot spoznavanje novih ljudi, uživam v preživljanju časa z domačimi, bodisi po moji strani ali I. strani.
Sedaj ko sem si ustvarila svojo družino, preživljamo več časa z mojimi starši kot tudi s starši mojega partnerja, navsezadnje imajo sedaj čudovito vnukinjo, ki iz dneva v dan očarljivo pogleduje in razneži njihova srca. Seveda so odnosi sedaj drugačni kot so bili prej oz. se vrtijo bolj ali manj okoli skrbi za otroka. Starši skoraj vedno mislimo, da ravnamo prav in smo morda užaljeni ali pa jezni, če nam kdo veli drugače. A v življenju se ves čas učimo. Moj karakter je takšen, da sem precej mirna in ne dam veliko na besede drugih, če mislim, da imam prav. Velikokrat raje preslišim kakšno stvar, kot pa da se zapletem v debato, v kateri nihče ne bi želel popustiti. Če sem prepričana, da "preslišano" ne bo nikomur škodovalo, se ne obremenjujem.
  
Bolj kot vse drugo menim, da nas otroci učijo strpnosti. Vedno bodo preizkušali naše meje tolerance, kar je pravzaprav odličen trening za spoznavanje lastne identitete. Prav tako pa nas s tem učijo strpnosti do drugih. Mnogokrat v efektu nervoze izrečemo stvari, za katere nam je žal. A menim, da je zmagovalec vedno tisti, ki zna umiriti svojo napetost in ohraniti prijaznost, ne glede na stopnjo razburjenosti. Navsezadnje smo vsi radi v družbi ljudi, ki so v sebi pomirjeni. Ne poznam nikogar, ki bi užival v družbi napetih ter nervoznih ljudi.
Zato pozdravljam sezono piknikov, namenjenih družinskim klepetom, toplim besedam. Prijatelje lahko izbiramo, družine pa ne, zato se potrudimo, da ostanemo v čim boljših odnosih. In če se drugi ne morejo spremeniti, pa spremenimo oz. prilagodimo naš odnos do njih - tako bomo naredili njim, še bolj pa uslugo sebi.


Ni komentarjev: