torek, 21. februar 2012

Polepšan dan

Ugotovila sem, da svoji dojenčici nisem kupila še nobene igrače. Vse je dobila v dar, zato sem se odločila, da ji podarim eno luštno igračo, bodisi lutko bodisi mucko. Že dlje časa spremljam Urškin blog, ki ustvarja čudovite izdelke in se nisem mogla upreti, da jih ne bi nekaj naročila.

Še zase sem naročila predpasnik, ker nikjer ne najdem spodnjega dela, sploh pa ne v blagu, ki bi mi bil všeč. Urška je skombinirala čudovite barve in motive, moje ljube ptičke in kačje pastirje. Danes mi je polepšala dan in najbrž bom kar vse izdelke zadržala zase, čeprav sem dva od njih želela nameniti kot darilo. Enostavno prečudoviti izdelki, da bi jih spustila iz rok.
Če bi sama imela takšne sposobnosti šivanja, verjetno ne bi prodala nobenega izdelka, ker bi vsakega želela obdržati zase. A vendar, lepe stvari in ideje morajo krožiti - sploh če gredo k tistim, ki jih znajo ceniti. Zato se bom ptičku toaletki odpovedala in ga poklonila kot je bil prvotni namen, saj vem, da bo osebi, ki ji ga podarjam strašansko všeč.





4 komentarji:

Urškin Raj pravi ...

oooo tole je pa LEPO z veliko začetnico :) HVALA :)

Vladuška pravi ...

Super da si sebi in malčici privoščila tako krasna darilca.

Kačja pastirica pravi ...

Lepe stvari si zaslužijo pohvalo :)

Unknown pravi ...

Jaz pa menim, da je premalo ljudi, ki bi cenilo ročno delo.

Izbrala si zelo lepe izdelke, vredne pohvale:)