petek, 3. februar 2012

Očalarka

Kot otrok sem imela nenavadne želje. Všeč mi je bil zobni aparat in všeč so mi bila očala. Ničesar od tega nisem potrebovala, ker sem imela ravne zobe in dober vid. Sedaj sem prišla na svoj račun in dobila očala. Nekaj tednov pred porodom se mi je zelo poslabšal vid in ugotovili so, da mi primanjkuje solz. Sedaj si dajem umetne solze, dobila pa sem tudi očala z nizko dioptrijo. Izbrala sem okvir čipk, ki se mi je zdel še najbolj nevtralen - med klasiko in eleganco. 
Nekako se ne morem na njih navaditi. Izgledam bolj odraslo in resno. Pri optiku so sprva mislili, da sem stara 15 let. No, sedaj z očali jih vsekakor ne kažem :)


1 komentar:

Pina pravi ...

Priporočam ti, da očala čim manj nosiš. Tako sem začela jaz - z majhno dioptrijo. Ker so mi optiki občasno slabo izmerili razdaljo med očesoma, se mi je vid poslabšal na dioptrijo -3,5. In sem zaradi tega zelo nesrečna. Kaj bi dala za normalen vid!