sreda, 21. december 2011

Božično pecivo


Moje dete še varno čaka v trebuhu, zato imam čas ustvarjati, peči ... uživam na porodniškem dopustu, ni mi dolgčas in predvsem se posvečam sebi. Ker se bo od rojstva dalje moje življenje vrtelo okoli deteta in si to tudi želim, si zdaj privoščim razvajanje - to pomeni, da ne prebiram knjig o vzgoji, ker vem, da bom iskala nasvete in ukrepe takrat ko jih bom potrebovala - morda bo mnogokrat prepozno, a sedaj se še lahko posvečam sebi in si raje ogledam kakšen dober film, odkrijem kakšen nov - kreativen blog, preizkušam nove recepte - vse to brez slabe vesti. Mnoge moje prijateljice so se mrzlično pripravljale na porod, prebirale knjige in članke o tem kako dojiti ... saj ne rečem - tudi sama sem se malo pripravila in prebrala, a stvari gredo vedno po svoje. Porod ni tak, kot si si ga zamišljal, tudi dojenje ne poteka tako kot piše v knjigi ... manj kompliciraš, boljše je. Kot vso nosečnost, sem tudi v zadnjih dnevih izredno pomirjena, brez nekih pričakovanj in menim, da je tako najboljše. 
Božična peka se je tako zaključila s tremi vrstami piškotov in ptičjo dekoracijo. Manjka le še smrečica, ki bo zasijala na božični večer.


2 komentarja:

Pina pravi ...

Prav pomirjujoče so tvoje besede. Upam, da boš tudi potem, ko bo dete tu, našla kaj časa, da jih boš zapisala. :)
Krasni keksi! Mnjam!

Kačja pastirica pravi ...

Tudi jaz upam, da se bom lahko sem in tja vračala na blog in kaj spisala. Upam, da bo dete po meni, ko sem kot dojenčica ves čas spala :)