petek, 23. december 2011

Darilca

Ta teden sem po pošti prejela že toliko darilc, da me novi poštar že imensko pozna in me ustavi že pred blokom, ko grem na sprehod za izročitev paketov. Kljub elektronskim medijem, klepetom v živo pa je še vedno nek poseben čar, ko v nabiralniku prejmeš pismo, voščilo ali paket. Tega občutka vznemirjenosti, veselja nikoli ne bodo mogle nadomestiti druge oblike pošte.
Žabica mi je poslala tako luštne stvari, da bi jih kar občudoval in občudoval ... rada imam vonj po sivki, rada imam motive dreves in ptičkov, medvedek pa bo vsekakor najljubša igrača nama z detetom.
V prazničnih časih mnogokrat razmišljam o ljudeh v mojem življenju. Upam, da sreča potraja, ker je okoli mene toliko ljubečih ljudi, ki navdihujejo moj vsakdan.



2 komentarja:

Pina pravi ...

Pridna, tale Žabica. Zelo so mi všeč nežne barve darilc in kar toplo mi je pri srčku, ko pogledam tisto veliko rumeno hruško na medvedku.
Veliko lepega ti želim med prazniki in komaj čakam prav posebno vesele novice s tvojega konca. :)

Kačja pastirica pravi ...

Hvala za vse tvoje tople komentarje skozi leto, tvoji zapisi grejejo srce in opominjajo, da nikoli nismo povsem sami, četudi se kdaj tako zdi. Vse lepo tudi tebi!