sreda, 17. avgust 2011

Piškoti

S piškoti je veliko dela, ker je potrebno vsakega posebej oblikovati in po možnosti tudi okrasiti. Če imam čas se z veseljem lotim njihove priprave, je pa res, da sem vsakokrat po peki utrujena. Zaenkrat se lotim le preprostih receptov, ki jih s svojo domišljijo dopolnim, tokrat sem jih oblikovala z orehi in lističi mandljev. Izgledali so lepo, bili pa so tudi okusni. Rada pečem tudi zato, ker I. vedno pohvali moje dobrote – to je največja nagrada in motivacija za prihodnost. Nekoč bi se rada lotila zahtevnejših peciv, a imam strah pred tem, da bi se vse izjalovilo. A kdor ne tvega, se nikdar ne nauči.Nekaj mesecev imam še čas, potem pa ga vsekakor ne bom imela za obsežne pekovske podvige. Se pa neznansko veselim peke piškotov z modelčki z mojim otročičkom, predvsem pa vonja v stanovanju po dobrotah, ki me spominja na otroštvo.


Ni komentarjev: