torek, 2. avgust 2011

Dopustniški dnevi

Življenje teče brez nemirov, lahkotno in veselo. Zdi se mi, da prvič uživam brez slabe vesti, da bi morala kaj konkretno početi. Glede na moje stanje (nosečniško) se ne obremenjujem z mislimi kam vse bi morala iti ali kaj vse bi morala storiti. Vsako leto poleti se mi je zdel dan neizpolnjen, če ga nisem preživela nekje v naravi, v gorah ali na kolesu. Tokrat sem veliko bolj sproščena in ugotavljam, da so me tiste misli obremenjevale.


Lepo je biti noseč, če nimaš težav. Veš, da nosiš pod seboj živo bitje in to te navdaja z optimizmom, veseljem. Z dneva v dan trebušček raste in čudovito je opazovati vse te spremembe. Dnevi v naravi se zdijo spokojni in gledaš jo z drugačnimi očmi. Z očmi bodoče mame, že sedaj skrbne in ljubeče.




Ni komentarjev: