torek, 2. avgust 2011

Nosečniški šoping

Ne morem več skrivati, da sem noseča, kajti oblačila me izdajo. Vedno sem bila navajena nositi bolj oprijete stvari in sedaj marsikaterih hlač ne morem več zapeti. Že pred nosečnostjo sem težko našla hlače ali jeans, ki bi mi ustrezal, zato sem zadnja leta bolj kot ne opustila nošenje hlač in si kupovala vedno več oblek ter kril.


Danes sem po zelo dolgem času šla razvajat dušo - šoping! Mami mi je povedala, da je videla v neki trgovini z oblačili oddelek za nosečnice. Super, sem mislila, bom kupila ene in edine nosečniške hlače za v službo. A očitno mami ni dobro videla, da so namesto nosečnic na slikah upodobljene ženske z močnejšo postavo, kar pa žal zame ne pride v upoštev. Ker sem bila ravno pri volji za nakupovanje sem se odločila, da sploh ne bom nosila hlač in si namesto tega kupila tri nove obleke, ki jih imam lahko poleti in na kakšno bluzo ali majico tudi jeseni. V njih se dobro počutim, zdijo se mi elegantne in praktične. Vedno sem govorila, da ne bom "razvlečena" nosečnica - v starih cunjah, ohlapnih majicah in hlačah z naramnicami. Še vedno želim biti elegantna, glede na današnji čas in ponudbo pa to sploh ni več problem.







Torbice pa so moja šibka točka. Odkrila sem trgovino s čevlji, v kateri vsakokrat najdem tudi kakšno torbico, ki se ji ne morem upreti. Žal. Še k sreči, da grem v šoping le poredko.




Ni komentarjev: