sreda, 1. december 2010

Grozne ceste, a čudovita vožnja!

Z Ž. si velikokrat dopisujeva po mailih in tema je nanesla na novoletna obdarovanja. Govorila sem o skromnosti, ker letos nimam denarja in bodo tudi darila temu primerna. Včeraj zvečer sem mu tako v mailu omenila, da mi za novoletno darilo lahko posname cd od Tabujev, ker meni ne dela pekač in si ne morem posneti cd-jev. Trenutno sem zaljubljena v pesem Poljubljena in zdajšnja pevka Tina ima res čudovit glas.

Danes je bil na cesti pravi kaos. Vožnja do službe, ki v normalnih razmerah traja 10 minut je vzela zjutraj kar 40 minut (peš hodim eno uro, tako da ni najbolj izvedljivo). Ž-ja večkrat spotoma poberem v službo ali pa ga odložim na poti domov in danes je šel z mano domov. Najprej sva morala sčistiti sneg z avtomobila, vožnja pa je bila grozna. Ceste sploh niso bile očiščene in že se je delal led. Zdelo se mi je, da imam namesto gum drsalke.

Tik preden sem ga odložila na postajališču sem opazila na armaturi vrečko Big Bang in sem ga vprašala, če je njegova. Igledala je prazna, res pa je, da mi je ravno dva dni nazaj prijateljica nekaj prinesla v točno takšni vrečki in sem celo pomislila, da je moja, čeprav sem bila prepričana, da sem jo odnesla domov. Rekel je, da ni njegova in ko sem jo prijela sem začutila cd. Kakšno veselje!!! On pa se je le nasmehnil in odšel, ker je bila za mano že kolona vozil.
Ni mi bilo jasno kako je dobil cd, če sem mu pisala zvečer ko so bile trgovine že zaprte, danes pa je bil v službi. Menda je poslal našega službenega logista/šoferja, da spotoma kupi cd. Kakšna prijaznost, pozornost ... res sem bila vesela in sneg kar naenkrat ni bil več problem, saj sem imela najljubšo glasbo! Pravzaprav sem si želela, da bi se vozili še počasneje ...


Ni komentarjev: