sobota, 11. december 2010

Darilo zase

Že dolgo si ogledujem uro, lahko bi rekla, da že celo leto. Zamislila sem si model kako naj bi izgledala, a takšnih seveda nimajo, zato sem pred kratkim našla približek. Nekako sem vedno odlašala z nakupom, ker ure pravzaprav nisem potrebovala, a vsake toliko me je zgrabilo, da bi jo imela. V prejšnjem tednu se je ponudila priložnost, da lahko uro kupim ceneje in nisem dosti oklevala. Sprva sem imela slabo vest, ker je I. brez službe, čeprav je moj denar. A kot bi vedela ... je naslednji dan I. izvedel čudovito novico, ker v letu 2011 nastopi z novo službo!! Seveda je presrečen, navdušen, končno se počuti koristnega in morda bo res prihodnje leto bolj ugodno za vse. Gre sicer za povsem novo podjetje, zato je prihodnost negotova, a v tem trenutku je pomembno le to, da nazaj pridobi voljo in zagnanost. Za konec leta je to zares prečudovita novica!!


Ni komentarjev: