nedelja, 5. december 2010

Mirne misli

Leto dni nazaj, ko sem hodila po tej poti nisem vedela kaj si želim v življenju, bila sem zbegana, nemirna. Leto 2009 ni bilo najbolj rožnato leto. Predvsem so ga zaznamovale spremembe, nekatere bolj pozitivne, spet druge malo manj. Ko je I. izgubil službo sem se šele zavedala koliko mi pomeni. Njegova bolečina, občutek nemoči sta mi odprla oči koliko ga imam rada in kakšen zlat fant je. Precej sva se zbližala v tem času in občutek imam kot, da sem ponovno zaljubljena.

Velikokrat se v službi pogovarjamo o odnosih s svojimi partnerji. Včasih se mi zdi moje ljubezensko življenje prav kičasto napram drugim. In včasih sem raje tiho, ker imam tako zlatega fanta, da celo pomislim, da mi drugi ne bodo verjeli. V petek se me je loteval prehlad in bila sem vsa premražena v službi. Ko sem klicala I. domov, da ne grem nikamor ven ta dan je takoj vprašal ali gre v lekarno in ko sem stopila domov me je že čakal čaj. Danes se njega loteva prehlad in sem mu jaz skuhala domači čaj. Skrb drug za drugega, vzajemno spoštovanje, dotiki in poljubi hranijo toplino odnosa.

Npr. moja sodelavka je super punca, inteligentna, luštna, zelo postavna, pa ji fant vedno omenja, da bi lahko shujšala. Sprva sem bila kar malce šokirana, ker je punca suha in ima čudovito postavo. Menda ji to reče vsaj parkrat na teden. In saj veste, če ti nekdo tolikokrat ponavlja iste stvari, začneš v njih verjeti.
Spet drugi moški od mojih sodelavk verjamejo, da so ženske rojene za to, da so gospodinje in mame ter si ne znajo ne skuhati ne zlikati. Zame so takšni moški nezreli. Kako bo znal skrbeti za otroke in ženo, če ne zna poskrbeti zase? Od takega moškega lahko pričakuješ kup težav in nesporazumov, če morda kdaj zboliš. Ena sodelavka si ne sme skuhati kave, ker možu smrdi. A ko pa ona njemu vsak dan peče ribe, jetrca, meso, pa lahko prenaša vse vonjave? In te ženske so še kar naprej vpete v neke zgodovinske vloge, ki bi jih že zdavnaj morale prerasti. Tako potem jamrajo, jamrajo, so nezadovoljne. Moj odgovor na to pa je: dobiš takšnega moškega/žensko kot si ga/jo zaslužiš. Ljudje se bodo do tebe obnašali tako, kot boš TI želel oz. dopustil.




2 komentarja:

Tika pravi ...

Lepo si to povedala. Bodi srečna, da imaš takšnega fanta, kajti ni jih veliko. Vse ostalo bosta že rešila, kajti imata najpomembnejše; ljubezen in spoštovanje.

Kačja pastirica pravi ...

Včasih se tega nisem zavedala, sedaj pa še predobro. Res je, glavno je zdravje in ljubezen, vse ostalo bo že. Hvala.