ponedeljek, 24. september 2012

Likovni tečaj

Že nekaj let imam željo se vpisati v likovni tečaj, izpiliti risanje, se naučiti novih tehnik, a nikdar ne izberem dovolj poguma. Tokrat sem le dobila malo več navdiha po zaslugi kolega iz srednje šole, ki odpira umetnostno šolo in tudi vodi slikarske tečaje.
Še vedno sem sicer v dvomih, razmišljam vsak dan o tem ali bi ali ne bi, še vedno si ne upam iti med množico in pred vsemi izraziti svoje ideje, po drugi strani pa je sedaj idealna priložnost, da se vpišem v tečaj, kajti po izteku porodniške ne bom več imela časa. Sedaj bi se vpisala v 3 mesečni tečaj, ki bi se končal ravno ob izteku porodniške. Oh ta moja neodločnost. Vem, da moram to storiti, ker že dlje časa o tem sanjam in tudi vem, da bom na koncu le popustila in se vpisala, le ne maram te svoje neodločnosti in strahopetnosti. No ja, morda bo z leti bolje?
 
 

2 komentarja:

Pina pravi ...

Le vpiši se, če le imaš možnost. Jaz ta trenutek bolj cincammarincam zaradi financ. Ne bo ti žal, le pogumno!

Kačja pastirica pravi ...

Tudi jaz bi morala varčevati, če se želimo kdaj preseliti, a včasih pa moraš tudi sebi kaj privoščiti. Ja, žal je danes vse pogojeno z denarjem.