sreda, 12. september 2012

Razvajanje

Nimam najljubše kozmetike ali nekega stalnega proizvoda, ki ga uporabljam. Morda zato, ker vedno rada preizkušam nove stvari, pa nimam (več) problemov z alergijami. Sicer se vedno nagibam k čim bolj naravnim izvorom in naravnim sestavinam v kozmetiki, sem pa tja si pa kupim tudi kaj umetnega.
 
L'occitane kozmetika mi nikoli ni bila preveč všeč kot kozmetika sama, pač nič posebnega, vedno pa so me privlačile njihove trgovine, darilni programi in embalaža. In vedno ko se sprehajam po Bledu, imam željo zaviti noter in si nakupiti goro stvari, pa čeprav jih ne potrebujem. Njihove cene me hitro odvrnejo od nakupa, še bolj pa zato, ker si vedno prikličem misel, da kozmetika le izgleda lepo, ne dela pa čudežev. Preizkusila sem kar nekaj stvari, pa mi nobena ni bila superuauthebest, le neko mleko za telo, pa še to je bilo le v omejeni kolekciji.
 
No, na tokratnem sprehodu okoli Bleda pa sem se prepustila razvajanju in si nakupila kar nekaj stvari, trpela je edino moja denarnica. Pa ni štos v tem, da bi bila škrta, sploh pa ne do sebe, za dobro in kvalitetno stvar mi ni problem dati več denarja, gre le zato, da sem jezna nase, ker se pustim prepričati lepemu videzu in ne toliko kvaliteti. No ja, morda pa me tokrat izdelki presenetijo...


 

Ni komentarjev: