petek, 1. april 2011

Rakca

Te dneve preživljam sama in veliko ustvarjam. Ne vem še katero steno v stanovanju bom uporabila za morske motive. Z I. oba obožujeva morje, on bolj pod vodo jaz pa nad vodo in sem se zato odločila, da naslikam nekaj morskega.
Sprva sem imela v mislih samo eno rakovico, ker pa I. tako zelo pogrešam, sem dodala še enega raka, metaforično naju. Kakor se raka približujeta drug drugemu, tako tudi midva odštevava dneve, da se zopet vidiva.

Všeč mi je simbolika raka. Kot žival z oklepom predstavlja intimo, notranje, poduhovljenost. Vsi začetki življenja imajo nek oklep, lupino, kožo, ki jo morajo streti pred vstopom v življenje. Rak tako vse pomembno zavije, zadrži zase, hrani in čuva, zato so tudi izrazito materinski tipi. 
Nekatera ljudstva verjamejo, če sanjaš raka, da se ti bodo izpolnile vse želje. Meni ga ni potrebno sanjati, kajti imam ga ob sebi. I. je po horoskopu rak. Včasih sem v sebi nosila strah pred tem, da bi se moškemu predala v vsej svoji duši. Danes vem, da sem predanost zamenjala z lastninjenjem. Strah me je bilo, da bi si me nekdo lastil, kajti predanost človeku, ki ga ljubiš je nekaj najčudovitejšega.

"Pripadati nekomu po lastni volji je tako sladka ujetost, da presega sladkost svobode".
Nikoli in nikdar si ne želim, da bi me izpustil iz svojih klešč.


Ni komentarjev: