sobota, 2. april 2011

Pomladne barve v očeh

Končno so to sezono moderne barve, barve, barve ... in to pisane, pastelne, vzorci so rožasti in čim bolj živi. Pa bom le prišla na svoj račun z barvami. Rada imam rumeno, zeleno, vijolično, oranžno ... pozimi smo nosili rjavo, sivo, črno in če sem prišla s kombinacijo modro-rumene so vsi pravili kako sem že pomladna.
Nikoli nisem bila pogumna pri senčenju oči, vedno nosim rjave ali sive odtenke, danes pa sem si kupila kar nekaj barv, ki jih bom uporabila v prihodnjih dneh. Zdi se mi, da s starostjo postajam veliko bolj pogumna pri stilu oblačenja in make-upu. Prej nisem marala kratkih kril in rdeče šminke, zdaj pa nimam več predsodkov, celo nasprotno, všeč sem si. Morda pa je res, kar pravijo za ženske v tridesetih - da spoznavajo svojo ženskost in so v najbolj energičnih letih.


Ni komentarjev: