ponedeljek, 18. april 2011

Čudni dnevi

Zadnji teden se ne počutim dobro, čutim notranji nemir in nimam pretirane energije. Prejšnji teden nisem šla tečt in morda je tudi to razlog slabe volje. Tudi I. ni doma že več dni in zdi se mi, da preveč stvari počnem sama. Saj sem rada sama, tu pa tam, a preveč samote ni zame. Pri vsaki stvari se nekaj naučiš in moja spoznanja so ta, da potrebujem nekoga ob sebi, da z njim delim svoje misli, svoja doživetja ... človeku ni dobro biti sam in potrjujem to pravilo. Malo samote ne škodi, preveč samote pa me navdaja z žalostjo.

Šla sem tečt, tokrat sem ubrala drugo pot, mimo gozda, kjer sem vohala čemaž, dva metulja pa sta sledila mojemu teku. Bilo je lepo. Na poti sem nabrala rože in ugotovila, da doma nimam nobene vaze za travniške rože. Vsekakor je moj naslednji nakup povezan z nakupom vaze, morda si omislim kakšen unikat. Ni lepšega kot imeti čudovito vazo in dišeče cvetlice v domači kuhinji.


Ni komentarjev: