petek, 29. oktober 2010

Mojito

Moja najljubša alkoholna pijača je mojito. Cocktail sestavljajo beli rum, sladkor, soda, limeta (če nimamo limete, lahko tudi limona) in sveži lističi mete. Glede na to, da moja balkonska meta uspeva le poleti in jeseni, pijem mojito le ob teh priložnostih. V Sloveniji še nisem pila dobrega mojita, mnogokrat se mi je zgodilo, da sem dobila mojito brez mete, zato ga najraje pijem doma. Mojito izvira iz Kube, veljal pa je kot najljubša pijača Ernesta Hemingwaya, ki je dolgo časa živel na Kubi.

Najboljši mojito sem pila na grškem otoku Lezbos. Pravzaprav je od takrat postal moj najljubši cocktail. Z I. sva vsak večer hodila v nek prijeten bar, kjer so mešali cocktaile. Če ne zaradi drugega, so bili tako lepo okrašeni, da se jim nisi mogel upreti. Nek dan pa sva tja šla popoldan in sem si zaželela caipirinho. Stregel je starejši možakar in ni znal mešati cocktailov, kajti zvečer so bili zaposleni mešalci cocktailov, podnevi pa so ljudje pili ledene kave in pivo. Rekel je: znam samo mojito, ker ga tudi sam vedno pijem. Pa naj bo mojito, sem odvrnila. In od takrat je postal mojito moj najljubši cocktail. Možakar je prekosil vse mešalce cocktailov in še danes imam v spominu kako se je možakar usedel zraven naju in si tudi sam privoščil enega. Zares se mu nisi mogel upreti. Mojitu namreč :) 

The world breaks everyone, and afterward, some are strong at the broken places.

                                                                                                                                                                        E.Hemingway

 



Ni komentarjev: