ponedeljek, 12. julij 2010

Veliko razočaranje

Razočarana sem in besna. Ljudje včasih pravijo: pazi se tistega, česar si želiš. Dve leti in pol sem se dokazovala v službi, da bi me premestili na drugo delovno mesto, saj nisem hodila na fakulteto zato, da bom ljudem stregla kave in bila vedno na uslugo za neumne stvari. Končno se je to zgodilo, a sem že doživela prvo razočaranje.

Tri tedne delam na novem delovnem mestu, a ker so bili dopusti sem šele danes imela razgovor za novo pogodbo. Izvedela sem marsikatere stvari, ki so me potrle, kot npr. to, da me moj vodja oddelka ni želel na to delovno mesto, ker sem potencialna kandidatka za zanositev. Ker je lastnica podjetja vedela, da bom slej ali prej odšla, če se zadeve ne bodo kam premaknile je toliko časa vztrajala, da me sprejmejo v novi oddelek, da so le popustili. Pričakovala sem vsaj za odtenek boljšo plačo in sem doživela še eno veliko razočaranje, ko so ponudili povsem enako plačo kot jo imam sedaj. Žal ne morem ničesar spremeniti kot le to, da sprejmem obstoječo situacijo.

Kot že tolikokrat doslej, sem si rekla, da me nič več ne bo iztirilo. Podjetje vodi skupina moških, ki ne pusti ženskam vodilnih položajev in si odnašajo zasluge za stvari, ki jih ne počnejo, plačo pa imajo štirikratno našim. Danes sem dobila zopet dodatno lekcijo, kot že neštetokrat, da bom tukaj le 8 ur in niti minute več, oddelala bom svoje stvari in se niti malo ne naprezala, ker nihče ne ceni tvoje storilnosti. Žal v svojo škodo zavirajo razvoj potencialnih dobrih kadrov, a še vedno tega ne spregledajo, kjub številnim odhodom dobrih strokovnjakov. Vedno se najdejo nove žrtve, ki padejo pod njihov vpliv.

Najbrž je povsod podobno in nisem posamezen primer, zdi se mi pa tako zelo žalostno, da ne morem razviti svojih potencialov kot bi si želela. Žal je denar sveta vladar in seveda se mi zdi neumno, da za odgovorne odločitve prejemam isto plačo kot oseba, ki kuha kavico.
Ker se grejo hude kapitaliste, tudi sama ne bom z nobeno slabo vestjo zbolela in ostala na bolniški ali se morda odločila za starševstvo. Ko bom začutila pravi trenutek niti slučajno ne bom pomislila na njih, da bodo ostali brez sodelavke in bo ponovni kaos kot tokrat, požvižgala se bom na njih. Kar daš to dobiš. In verjamem, da se vse povrne tako kot se mora. Dobro z dobrim, slabo s slabim.


2 komentarja:

Pina pravi ...

Razumem te, povsem, ker se je meni dogajalo isto. Ampak veš, delaj dobro, še naprej bodi pridna mravljica. Naj te ne vrže vse skupaj iz tira, ker vse skupaj ni tako zelo pomembno. Če boš vztrajala in počasi nadaljevala svojo začrtano pot, boš prav gotovo prišla na cilj. Verjetno v kakšnem drugem podjetju, kjer bodo znali ceniti tvoje delo. Držim pesti in ti želim vse dobro.

Kačja pastirica pravi ...

Hvala za spodbudo. Tolikokrat sem si že rekla, da bom ravnodušna do vsega, a še vedno me prizadanejo krivice. Tipična vodnarka, ki se večno bori za socialno pravičnost. In res je, kot si napisala: druge stvari so v življenju bolj pomembne.