sreda, 7. julij 2010

Balkonček

Končno je moj balkon dobil pravo podobo. Dve leti sem lenobno pričakovala, da se bodo stvari kar same premaknile, včeraj pa sem le šla v akcijo in kupila mizo s stoloma. Mizar mi je izdelal klop, da lahko vanjo shranim vso odvečno robo, ki je prej imela mesto na tleh. Še vedno imam precej stvari ob stenah, a kaj ko imam majhno stanovanje. Sem pa zelo vesela, da bom končno lahko poletna jutra in večere presedela z dobro knjigo na balkonu. Danes sem že proslavila otvoritev s kosilom.
Luštno bo poletje, ob skodelici kave, kozarcu vina in dišečih svečkah, ki odganjajo komarje. Naj le traja ...



2 komentarja:

Pina pravi ...

Zelo lepo. In hkrati zanimivo, kako drugačen je tvoj novi balkonček od M-jinega. :) Včasih sem imela takšno barvo sten v dnevni sobi, samo malo bolj oblačkasta je bila (takšne oblačke mislim, kot jih imajo v Waldorfski šoli v učilnicah)...

Kačja pastirica pravi ...

Zanimivo je to, da sva istočasno pisali obe o balkončku :) dolgo že nisem videla moje Žabice. Ne želim biti vsiljiva, mislim, da potrebuje samoto.
Zdi se mi, da je malo podaljšala balkon, kot v neko ložo, jaz pa sem pustila tla takšna kakršna so, ker trenutno nimam denarja za prenovo. Malce nereda mora biti (v kaosu lažje funkcioniram :))