petek, 7. maj 2010

Dive Cocktaila

Nekaj časa nazaj sem na internetu po naključju odkrila neko ilustratorko, ki riše mlade urbane ženske, v vseh možnih okoljih. Ženske, ki potujejo po svetu in so naslikane v Parizu izpod Eifflovega stolpa, v Moskvi pred katedralo svetega Vasilija, v galerijah moderne umetnosti, v parku pred drevesom … všeč mi je njihov graciozni stil in žive barve. Še posebno všeč so mi bile štiri ženske, ki sem jih poimenovala v Dive Cocktaila. Prevzela sem njeno idejo in jih narisala, čisto za mojo interno rabo.

Spomin me je ponesel leto dni nazaj, na grški otok, kjer sva z I. vsak večer sedela v najljubšem bar cocktailu, kjer je barmanka mešala zares slastne cocktaile. Ob popoldnevih so si ljudje v tem lokalu privoščili predvsem pivo in ledeno kavo, zraven pa so postregli še slane prigrizke. Samo eno popoldne sva prišla sem na pivo, ampak sem si jaz zaželela osvežilno caiprinho. Ker ob popoldnevih lokal ni toliko obiskan, tudi barmanke ni tam. Delal je nek precej starejši gospod, ki ni znal mešati cocktailov, z izjemo mojita. Zmešal mi je tako dober mojito, da je prekosil barmanko. Še zdaj ne morem pozabiti tistega cocktaila. In Dive Cocktaila me spominjajo na prijetne grške dneve, na dneve miru in sprostitve.




  

Ni komentarjev: