sreda, 28. april 2010

Tattoo

O odločitvi, vredni tehtnega razmisleka ...
Gre za idejo, ki se mi poraja približno kak mesec, odkar sem sanjala tattoo. Od teh sanj naprej me je povsem obsedla želja, da bi imela tattoo dveh kačjih pastirjev na notranji strani zapestja, samo črn obris, enostaven in preprost. Ob poizvedovanju izdelave tattoojev sem izvedela marsikaj zanimivega. Ne samo, da je tetoviranje vrsta umetnosti, razvila se je celo neka globlja, psihološko simbolična teorija, ki proučuje simboliko mesta tetoviranja. Tattoo na zapestju simbolizira pot duše, ki nikoli ne uide iz telesa, saj jo zapestje skrbno varuje.

Ker je čakalna doba za tetoviranje približno 5 mesecev, sem se odločila, da počakam na jesen ali zimo, če bo želja še vedno zorela. Najbrž bi morala biti 100% prepričana, da si želim tattoo, a najbrž kot vsakdo pomislim na to, da je tattoo doživljenjski. Ko ga enkrat imaš, ni poti nazaj. In seveda pomislim na to ali bom čez 20 let vesela kačjih pastirjev, ali me bo tattoo kdaj oviral oz. imel negativne učinke, glede na to, da bi ga imela na precej vidnem mestu. I. mi predlaga, da bi bila tetovirana na mestu, kjer sama ne bi videla tetovaže, v primeru, da bi se je kdaj naveličala. A po drugi strani mislim, da se tega ne smeš naveličati, sicer bolje, da se sploh ne lotiš.

Sedaj v photo shopu sprobavam ideje, včeraj na morju pa sem si dala celo narisati tattoo z neko naravno barvo, ki menda obstoji 14 dni. Toliko, da se pripravim na morebiti pravega ... hm hm hm.
To je ta pomembna, osebno drastična odločitev, o kateri sem pisala nekaj časa nazaj.


2 komentarja:

Pina pravi ...

Meni sta všeč tista dva na drugi fotki. Kačji pastirji so pa že aktivni - vsaj na obali. :)

Kačja pastirica pravi ...

Meni sta tudi najbolj všeč druga, le da bi ju imela na drugi strani zapestja. Jaz pa jih letos še nisem videla :/