ponedeljek, 19. april 2010

Slikanje

Moja predsoba je na novo pobeljena in čaka na ustvarjalne izzive. Trenutno preizkušam akvarelne barvice, ki jih kombiniram s temperami. Moj prvi izdelek v tej tehniki je Cerkniško jezero. Najraje bi v enem dnevu naslikala vse in obesila na steno, a se moram prav brzdati, da bom v miru slikala in nato izbrala najlepše motive. Tokrat ne bom več vrtala lukenj v steno, temveč kakor v galeriji naredila deščico, iz katere bodo slike visele ob steni, da jih bom lahko menjala kadar bom spremenila okus. Sem res tipična vodnarka, ki rada prestavlja pohištvo. Tudi slike … včasih imam rada povsem abstraktne, drugič realistične, tretjič v kombinaciji obeh. Rada imam spremembe, saj se mi zdi, da poživijo prostor in tudi moje počutje.

2 komentarja:

Pina pravi ...

Ah, moja mami je riba, pa tudi kar naprej prestavlja pohištvo... :)
Nam boš pokazala tudi končni rezultat? :)

Kačja pastirica pravi ...

Se pozna, da je rojena blizu vodnarjem ;-)
Seveda bom objavila, čeprav bo tokrat trajalo precej časa.