sobota, 31. oktober 2009

Knjižna kazala

Rada imam knjižna kazala. Žabica me velikokrat preseneti z zanimivimi motivi. Leta nazaj sem za novoletna darila ustvarila unikatna kazala za prijatelje. V programu za oblikovanje fotografij sem zmontirala motive, jih razvila kot fotografije in plastificirala. A bučka kot znam včasih biti, sem pozabila nase.


Sicer nimam te navade v življenju - da bi najprej ustregla vsem drugim in šele nato sebi. Naj se sliši egoistično ali egocentrično - postaviti sebe v prvi plan ... a menim, da na ta način lažje shajaš z ljudmi in sam s seboj. I. ima vedno probleme, ko želi ugoditi dvema osebama hkrati, pozabi pa na svoje občutke. Na koncu je zaradi tega najbolj jezen ali žalosten prav sam. Pa je potrebno le malo bolj odločno mnenje in nihče ne bi zaradi tega smel biti užaljen. Če pa, pa to ni več naš problem.




2 komentarja:

Pina pravi ...

Tudi jaz imam zelo rada knjižna kazala. Nazadnje sem dobila lepo žabico, ki me ves čas spominja na to, da brez ovir na svoji poti nikoli ne bom prišla do svojega ribnika (čeprav si želim, da le ne bi bile ovire tolikšne kot so).

Kačja pastirica pravi ...

Žabica je čudovit simbol, o tem sem tudi že pisala na blogu, zato verjamem, da je bila poklonjena z namenom, da prinese vse dobro.