ponedeljek, 24. januar 2011

52 načinov, da ostaneš za vedno zaljubljen

Verjamem, da jih je mnogo mnogo več, pravzaprav, da jih nikoli ne izčrpaš do konca, če imaš v življenju osebo kakršno imam jaz. Moja gardedama me je že desetletje nazaj opozarjala, da misli, ki so samo naše naj ostanejo naše, kar prihaja navzven pa naj bo mnogo bolj premišljeno, sicer prizadanemo ljudi, ki jih imamo najbolj radi. Žal mi je, da nisem te lekcije izkusila v nekem drugem življenjskem obdobju in se je zgodilo pred kratkim. Mnogokrat sem verjela, da imam določene stvari v življenju prav, pa se je izkazalo, da sem se hudo motila in za neurjem pustila pravo razdejanje, pri tem pa prizadela osebo, ki mi v življenju pomeni vse.
Vem, da bo potreben čas, veliko časa ... a verjamem, da nama bo uspelo. Konec koncev, če nas ne spremlja zdravi razum, veliko šestega čuta in prepričanje v srečen konec, potem bolje, da prenehamo ljubiti. A jaz imam trdno vero v vse troje,  pravzaprav v nič drugega kot le v to troje.


Ni komentarjev: