torek, 9. november 2010

Nove knjige

Vsake toliko časa si kupim nekaj za dušo. Tokrat sem si kupila paket slikarskih knjig iz Nemčije. Čeprav imam slabo vest, ker I. nima službe in zapravljam po nepotrebnem, sem se neznansko razveselila današnje pošiljke. Frido bom predala naprej prijateljici T., ki je nora nanjo, sama pa bom obdržala Chagalla in Boscha. Že samo ob listanju me spremljajo razni vzkliki navdušenja kakšni mojstri so bili. Bosch ima toliko detajlov, da se ti kar meša ko jih gledaš, Chagall ima svoje nadrealistične motive ... oh preljuba umetnost :)


Pravzaprav nisem vedela kaj pričakovati, ko sem kupila Simple Diary. Po vsej verjetnosti ga bom obdržala zase. Nastanek ideje dnevnika je povezan z avtorjevim prepričanjem, da imamo preveč informacij, katerim dajemo premalo pomena in dnevnik z določenimi vprašanji ohranja te pomene, kadar pozabiš kaj te osrečuje. Prelistala sem ga le na hitro in zasledila kup vprašanj, ki so mi dale misliti, da bi bilo potrebno pogledati globlje vase. Da pišem blog je vsekakor dobra vaja za spoznavanje sebe, včasih pa potrebuješ tudi spodbude od drugje in Simple diary bo vsekakor nekaj, kar bo prevetrilo moje misli in, ki jih bom seveda delila z vami.


Ni komentarjev: