torek, 9. november 2010

Nazaj k jogi

Septembra sem bila polna idej kaj bi lahko trenirala, sedaj pa iz tega ni nič in obiskujem le tečaj nemščine. Ker imam ogromno sedečega dela in me je ponovno začela boleti hrbtenica sem začela doma prakticirati jogo in vaje za hrbtenico. I. mi je naredil razpredelnico kamor zapisujem svoje vaje, kajti to je trenutno edina motivacija, da naredim kaj zase. Rada imam šport, a sem velikokrat prelena. Čeprav se bolje počutim po vsaki vadbi, hitro zapadem v lenobnost. Zato bo tabela dober nadzornik mojega zdravja. Bolj bo prazna, slabše se bom počutila in obratno.
Kadar vadim jogo si prižgem solno lučko, ki pozitivno vpliva na moje počutje. Ta svetloba me pomirja, navdihuje, daje mi topel in domač občutek, zato tudi z I. največkrat ob tej svetlobi gledava filme. Zdi se mi, da povsem spremeni najin kotiček.


1 komentar:

Pina pravi ...

Jaz imam tudi takšno lučko in jo vedno prižgem zvečer pred spanjem in zjutraj, če je še tema. Res daje lepo svetlobo. :)