nedelja, 28. november 2010

Nakupovanje

Čeprav je bil svetovni dan brez nakupov, sem se s starši odpravila v šoping. Slabe vesti zaradi tega nisem imela, ker sicer ne nakupujem v smislu, da bi vikende preživljala v nakupovalnih centrih. Moji nakupi so izključno koncentrirani v času po službi v primeru, da kaj potrebujem ali česar zmanjka. Bliža pa se rojstni dan mojega nečaka in drugih decembrskih obdarovanj, zato sem današnji dan izkoristila za nakupovanje. Kot skoraj vedno do sedaj sem bila razočarana, ker kljub poplavi vseh stvari nisem našla primernega darila in odšla domov praznih rok.

Edini nakup, ki je bil vreden svojega namena je bil tekoči puder, ki si ga kupujem že dlje časa, pa me je njegova cena vedno odvrnila od nakupa. Sploh v času ko je I. brez službe, imam slabo vest, če si privoščim kaj dragega ali pa nekaj, česar niti ne potrebujem. Mami se je ponudila, da plača polovico cene in pri tem zelo vztrajala, zato se nisem preveč branila.

Priznam, da sem pred I. izgubo službe nakupovanje jemala precej bolj za zabavo kot sedaj. Kupovala sem stvari na zalogo, sploh kozmetiko in tega sem se sedaj odvadila, na kar sem ponosna. Sedaj imam en šampon, en losjon, prej pa so bili v omari vsaj trije ali več. Tudi hladilnik je precej bolj prazen kot včasih, pa ne zato, ker ne bi imela denarja, a prej sva veliko stvari vrgla stran, ker so se pokvarile. Ponosna sem nase, da ne padam pod vpliv potrošniške družbe in znam živeti skromno. Nikoli pravzaprav ne potrebujemo toliko stvari, kot mislimo, da jih moramo imeti.


4 komentarji:

Tika pravi ...

Zelo se strinjam, da smo se kar preveč navadili kupovati na veliko. Se še spominjam časov, ko so imeli v trgovini samo košarice, pa se nam niso zdele premajhne. Na spletu sem naletela na zanimiv poskus Aleša Čerina: http://www.edusatis.si/preprostost/

Zanimiva razmišlanja, sploh se je pa za zamislit, koliko denarja prihranjenega s pametnim kupovanjem, lahko potem porabimo za res vredne in pomembne reči.

Kačja pastirica pravi ...

Meni pa je ostalo v spominu ko so bili v trgovini še pulti in si z listka govoril prodajalki kaj potrebuješ, ona pa je sproti nosila in računala :) zdaj pa želim kupiti npr. sadni čaj in me kar mine, ker imajo toliko okusov.

Anaja pravi ...

Kako vesela sem tvojih razmišljanj in namigov. Tisto, kar v resnici potrebujemo, še zdaleč na doseže naših nakupovalnih potreb.

Kačja pastirica pravi ...

Se strinjam Anaja, ponavadi imajo stvari, ki jih kupimo le kratek rok trajanja. Šteje tisto, česar ne moremo kupiti.