petek, 5. februar 2010

Bottom line

JUPI!!!! Čez dober teden grem na koncert Depeche mode. Obožujem njihovo glasbo. Še posebej sem vesela zato, ker so pred novim letom prodali vse karte, en teden nazaj sem pa klicala v čisto zadnjem upanju in so jih imeli še na zalogi. Očitno si tudi različne agencije med sabo prepošiljajo karte, če jih ne morejo prodati.
Koncert se odvija ravno na Valentinovo, kar bo super zaključek mojega dopusta. Namreč, jutri šibam v Dolomite smučat, ko pridem domov praznujem rojstni dan in zadnji prosti dan uživam na koncertu moje najljubše skupine. Lep februar se obeta!


1 komentar:

Pina pravi ...

Uh, na njihovem koncertu sem bila pa že tako daleč nazaj, da se ne spomnim več, kdaj je to sploh bilo. 20 let od tega? Čas res beži, in upam, da bo "tvoj" februar resnično krasen. :)