sobota, 14. november 2009

Kolekcija nogavic

Prejšnji dan sem zopet imela nogavice, ki so zbudile zanimanje mnogih. Moja šefica je zelo urejena gospa in občudujem njen stil oblačenja. Ker je vedno tako zanimivo oblečena, ni čudno, da tudi mene vedno premeri od pet do glave. Velikokrat mi nameni komplimente in jo zanima kje vse to kupujem.

Iz zadnje službene poti mi je prinesla za darilo kašmirjev šal. Je prečudovit in se krasno poda k črni kombinaciji, ker se tako lepo sveti. In zares je topel. Sama si ne kupujem tako dragih stvari. Vedno sem lepo oblečena in urejena, toda vse to z majhnimi denarji.

V službi sem veliko bolj zadržana, kar se tiče sloga oblačenja. Opravka imam z ogromno ljudmi in se tudi ne počutim dobro, če sem nekoliko bolj sproščeno oblečena. Tudi kolekcijo žab, ki so zelo mrežaste, nosim vedno še čez ene nogavice, kajti ne upam si biti tako zelo drzna. Zasebno pa si velikokrat privoščim bolj drzne kombinacije.
Rada imam nekoliko nenavadne stvari, vedno pa kombiniram kakšne stare stvari z novimi, zato nosim cunje tudi po deset let. Bistveno se tudi telesno ne spreminjam, kar je super, saj ne rabim menjavat kolekcij zaradi prevelike/premajhne teže.

Kljub temu, da imam polno omaro cunj, pa je nakupovanje zame prava muka. Še vedno najraje zavijem v knjigarno ali drogerijo, trgovinam z oblačili pa se izogibam, kolikor se le da.











3 komentarji:

Pina pravi ...

Wow! Hudo! Pri nas doma smo pa bolj terenski... črnega pa itak ni ničesar po omarah in predalih :)

Kačja pastirica pravi ...

Z veseljem bi nosila kavbojke v službo, ampak so rezervirane le za petke, čeprav si jih tudi med tednom kdaj privoščim, ko ni šefov :-) Oh, meni so pa vse barve všeč.
Čisto nič črnega?

Pina pravi ...

Nič črnega. Ok, spodnje perilo za vsak slučaj. :)