petek, 27. november 2009

Dobre vile

Vile so mitološka duhovna bitja v človeški podobi, pogosto opisane kot bitja z nadnaravno, magično močjo. Povezujemo jih tudi z dobrimi ljudmi, z ljudmi miru.

Lahko so vidne ali nevidne, velike kot ljudje ali majcene, komaj opazne. Nekatere so prijazne, dobrodušne, a samo do tistih, ki jim te lastnosti vračajo, spet druge veljajo za hudobne, predrzne in ljudje jih krivijo za mnoge slabe stvari, ki se jim dogajajo.
Poznamo samotne in družabne vile. Slednje živijo v skupinah, ki povečini plešejo, samotne vile pa se zadržujejo v gospodinjstvih, kjer dobrim ljudem prinašajo srečo. V moji kuhinji me spremljajo tri vile, ki sem jih dobila od Žabice. Pomagajo mi pri pomivanju posode, pri kuhanju, skrbijo, da se ne opečem in ne zažgem piškotov.



Z dobrimi vilami moramo ravnati skrbno in spoštljivo, sicer nam znajo marsikaj zagodit. Pri zadnji peki mi je zažgala piškote, ampak nisem bila jezna nanjo. To je bil le njen način izražanja, opozorilo, da nekaj ravnam narobe ... in res nisem bila z glavo pri piškotih. Hvala dobra vila za namig in obljubim, da bom naslednjič previdnejša!


Ni komentarjev: