petek, 18. september 2009

Kačji pastirji

Ne pomnim kdaj se je začelo občudovanje kačjih pastirjev. Prvi bolj jasen spomin sega v čas potovanja v Španijo in Portugalsko. Tam sem obiskala prijateljico I., ki je študirala Kulturne študije. Njena obsesija so metulji in si ga je letošnje poletje tudi vtetovirala na vrat.

V obmorskem mestu severno zahodne Španije, kjer si je I. kasneje ustvarila dom in življenje, je luštna trgovinica z nakitom, kjer vsakdo najde kaj zase. V njej si zares napaseš oči in si včasih kar malo nervozen, ker imajo toliko izdelkov, vseh oblik in barv, da se sploh ne moreš odločit kaj bi izbral. Tam sem si kupila svojega prvega kačjega pastirja (na sliki: moder) v obliki lasnice. Še vedno se mi zdi tako čudovit in ga le redkokdaj dam nase. Tudi I. si je kupila kačjega pastirja v obliki broške in ponosno sva šli z novimi pridobitvami na ogled čudovitega mesteca Santiaga de Compostele. Tam je njen kačji pastir »odletel« in od takrat je raje ostala pri metuljih, moje zbirke kačjih pastirjev pa se še vedno povečujejo.

Kačji pastirji simbolizirajo moč življenja, upanje in ljubezen. Poosebljajo pojem odprtega duha (free spirit). Ponavadi imajo ljudje, ki si izberejo kačjega pastirja za totem, zelo čustvena in strastna življenja v mladosti, ki pa se s starostjo in zrelostjo stopnjujejo v umirjeno ravnovesje čustev in razuma. Prav tako so znanilci luči in nenehnih sprememb, ki nas zaznamujejo skozi življenje. Luč naj bi potemtakem odsevala prave odločitve, ki jih moramo sprejeti.

Moja prva večja oljna slika je slika kačjih pastirjev. Za naslednjo še izbiram ideje, vendar zagotovo bo kakšen manjši kačji pastir vskočil v kader, čeprav le nekam v kot. Če pa so mi tako strašansko všeč.






2 komentarja:

Pina pravi ...

Všeč mi je, kar si napisala o tem, kar naj bi simbolizirali kačji pastirji. Mogoče so mi pa zato tako všeč. :)

Kačja pastirica pravi ...

To je zakon privlačnosti :-) Vidiš, očitno ima res vsaka stvar svoj razlog.