sreda, 11. julij 2012

Lep dan

Najboljše zabave so vedno spontane, najbolj nora poletja so bila vedno tista, za katera sem mislila, da bodo dolgočasna. In tako je bil danes en tak lep dan, spontan, prijazen ... začelo se je že zjutraj, ko je dojenčica zaspala v vozičku in mi je mami prinesla na dvorišče kavo. Urila sem možgančke z reševanjem križank, katerih nisem reševala menda že od srednje šole, se grela na sončku in uživala v srkanju kavice. Skozi okno me je videla soseda ter mi prinesla vrečo domačih jabolk, tistih kislih, za osvežitev, ki jih imam najraje. Popoldne pa je minil v družbi nečakov, s katerimi smo naredili pravi žur na vrtu, muzika je igrala glasno v večer, pekli so se čevapčiči, tudi čofotali smo v bazenčku in plesali na dobro glasbo. Vsekakor dan za zapomnit in opomnit kako lepo je imeti okoli sebe družino, ljudi, ki jih imaš rad in jim zaupaš. Če je karkoli na tem svetu vrednega je to povezanost z drugimi ljudmi. In po takih dnevih si zapomniš življenje, po drobnih trenutkih, stkanih v srečo.


Ni komentarjev: