torek, 12. junij 2012

Rojstvo in smrt

Danes sta se zgodila rojstvo in smrt. Vesela sem bila bitja, ki je ugledalo ljubeče starše, prav tako pa sem bila zelo žalostna, ko sem videla moje najdražje trpeti ob izgubi ljubega človeka. A življenje mora krožiti. Starejši morajo dati priložnost mlajšim. Rojstvo in smrt sta največja mejnika v našem življenju, bolj kot karkoli drugega pretresata naša življenja. A na poti, ki jo imenujemo življenje, je vsakdo kljub navidezni družbi odgovorno, brezizhodno in usodno sam. Danes so bili verzi, ki sem jih sestavljala za voščilo ob rojstvu drugačni kot ponavadi, ker so bili zaznamovani z mislijo o smrti. Naj zmaga življenje nad smrtjo. Smisel življenja iščimo in najdimo v rojstvu, kajti le-ta se začne odpirati že na začetku in ne na koncu našega potovanja. In naloga ter skrb vseh staršev na svetu bi morala biti, da otroka usmerjajo, mu vlijejo zaupanje, iz katerega bo črpal vero vase in zaupanje v druge. Tako bo razvil tudi pozitivne misli o smrti, ki ne bodo pomenile konca, temveč upanje v nam vsem nepoznano ... in kot pravi O.Župančič: "O, sonce je! Je, ker ga slutimo, ker ga v globini duše čutimo."





Ni komentarjev: