nedelja, 10. junij 2012

Ponovno oživele

Nikoli nisem znala z rožami. Vse mi je odcvetelo, se posušilo, edino nezahtevni kaktusi so obdržali svoje bodice. A moram priznati, da se niti nisem kaj dosti trudila okoli tega. Pridno sem jih zalivala, dodala sem ter tja kakšno gnojilo, nisem se pa posebej ukvarjala z detajli. Žal nimam neke možnosti izbire kam postaviti rože, ker so vse sobe na južni strani. Vse do zadnjega odcvetelega cveta ali posušene oz. zgnite korenine sem upala, da si bodo rožice opomogle, a moje prošnje niso bile uslišane in so rože obtičale v smeteh. Sedaj vsako rožo, ki ne uspeva v stanovanju dam na balkon in že drugič sem prijetno presenečena. Ciklama, ki je imela že povsem rumene liste in je bila na seznamu za odpad, je začela cveteti v vsem svojem sijaju. Sivka, ki je prezimila je začela poganjati vejice. Morda pa je recept bolj preprost kot si mislim: manj se ukvarjaš z rastlinami, bolj te imajo rade? No ja, pri meni je že tako, čeprav verjamem, da je z njimi potrebno ravnati ljubeznivo.



2 komentarja:

Cinnamon and Thyme pravi ...

Očitno je tudi pri meni tako...samo pustim jih in jim dam čas, pa je :).

Kačja pastirica pravi ...

Nezahtevne cvetke :) je najbrž tako kot v življenju, manj kompliciraš bolj uspevaš :)