torek, 3. januar 2012

Človeška radovednost

Spodbujam radovednost, ki te žene k spoznavanju in odkrivanju nepoznanih stvari, poti, ljudi. Takšna radovednost je pozitivna, ker je pristna in krepi možgane ter bogati naša življenja. Od nekdaj pa nisem marala radovednosti, ki ji po domače pravimo "firbčnost". Temu pravim tudi negativna radovednost, ki se kaže tako, da ljudje ob nesrečah buljijo namesto, da bi pomagali, prisluškujejo pogovorom in kljub temu, da te niti ne poznajo želijo iz tebe izvleči informacije, ki se jih popolnoma nič ne tičejo.

Te dneve se soočam z radovednostjo vseh ljudi okoli sebe, ker se moje dete še ni rodilo, kljub temu, da sem že čez rok. Vsi so bolj nestrpni kot jaz in po pravici povedano mi gredo kar malo na živce. Kot da sem prva, ki je rodila čez rok ali kot bi se bali, da jih bom prikrajšala za veselo novico. Zelo malo porodov se zgodi na predviden datum in jaz nisem nobena izjema. Hodim redno na preglede in mojemu otročičku je očitno še vedno luštno v trebuhu. Vse sledi ob svojem času, zato sem se odločila, da se ne bom več javljala na telefon, ker me to dela nemirno. Pomembna sem jaz in nihče drug. Moti me, da so vsi drugi bolj radovedni kot jaz. Moja želja je le-ta, da bi bilo vse v redu in da bi rodila zdravo punčko ali fantka.


1 komentar:

Pina pravi ...

Jaz pa se veselim tvojega otročička, kadarkoli pač že bo prišel na svet. Vse ob svojem (pravem) času. Res pa je, da se zadnje čase velikokrat spomnim nate in to vedno s toplino v srcu. Ker že zdaj vem, da boš dobra in skrbna mamica. :)