ponedeljek, 23. januar 2012

Ciklamna

Že od nekdaj sem imela rada ciklamno barvo. Ker poživi, ker pomladi ... v zadnjih dneh sem v dar prejela ciklamne stvari. Po brskanju na internetu sem zasledila pomen ciklamne barve:

* sočutje - tega v mojem karakterju ne manjka; hudo mi je kadar je drugim hudo - takrat bi najraje nase prevzela trpljenje, če bi s tem lahko pomagala drugim
* pripravljenost pomagati - kadar me kdo prosi za pomoč sem vedno pripravljena pomagati
* obzirnost - s tem povezujem idejo, da si takten, diplomatski, ne preveč direkten in da pomisliš kako s svojimi dejanji ali besedami lahko vplivaš na druge ljudi. Obziren pomeni, da namenoma ne prizadaneš ljudi. Ta lastnost je kar globoko zasidrana v meni.
prijaznost - to najbolje povedo drugi in menda sem zelo prijazna :)
* iskrena ljubezen med prijatelji brez pričakovanj - to pa drži; iskreni prijatelji so tvoj drugi jaz, so ob tebi in ti ob njih brez pričakovanj, s svojo prisotnostjo in energijo ti dajo vedeti, da te imajo radi in biti ljubljen je nekaj najlepšega








Ni komentarjev: