sreda, 2. november 2011

Ideje za novoletna darila

Trenutno sem v 8. mesecu nosečnosti in še vedno se počutim fino, le hrbtenica me boli, s katero pa sem že prej imela probleme. Vseeno sem lahko vsaj vaje delala, ki pa jih sedaj ne smem oz. jih je veliko manj za nosečnice. Ker ne morem vedeti kdaj me bo dojenček presenetil sem se že sedaj lotila izvajanja daril za novo leto. Decembra bom sicer že na porodniškem dopustu, a ne želim hiteti in noreti zadnji hip. Meglen vikend je bil idealna priložnost, da sem v miru izdelala darilca, ki so umetniške note. Iz das mase sem oblikovala želvice kot neke vrste talismani, jih pobarvala, vsaka pa nosi posebno sporočilo (sporočilo o duhovnosti, modrosti, zdravju). Zavila jih bom v mošnjičke iz blaga, ki jih moram še izdelati. To je še najmanj kar moram narediti, glavnina je k sreči narejena in tako se lahko mirno pripravljam na porodniški čas.

(fotografije niso najbolj uspele zaradi pomanjkanja naravne svetlobe)

3 komentarji:

Pina pravi ...

Res lepa darilca si naredila. Zelo si pridna. :)

Darilko pravi ...

Super ideja, čudovito darilo, tako oblikovno kot sporočilno!

Kačja pastirica pravi ...

Hvala, tudi meni so super cute všeč, glede na to, da sem vedno zelo samokritična.