sobota, 5. november 2011

Nova beležnica

Kot že veste, obožujem beležnice, zvezke, dnevnike ... zadnjega sem dobila od prijateljice iz popotovanja po Ameriki. Je neke vrste planer, ki pa si ga lahko poljubno oblikuješ. Ni datumov, zato ga lahko uporabiš katerokoli leto. Odločila sem se za leto 2012, saj menim, da ga bom takrat najbolj potrebovala. Ob prihodu dojenčka bom vsekakor bolj pozabljiva in bom primorana pisati, sicer bo vse šlo mimo mene. Že sedaj se mi dogaja, da pozabljam določene stvari, kar ni prijetno.
V beležnici so tudi citati, slike, vzpodbudne misli, ki popestrijo:
  • While the camera does not express the soul, perhaps a photograph can. (Ansel Adams)
  • Write to be understood, speak to be heard, read to grow. (Lawrence Clark Powell)
  • The world is but a canvas to the imagination. (Henry David Thoreau)

  • You can't get a cup of tea big enough or a book long enough to suit me. (C.S.Lewis)

Ni komentarjev: