sobota, 29. oktober 2011

Zdravo življenje

Mnoge nosečnice pravijo, da je nosečnost čas ko si lahko privoščič marsikatere pregrehe (beri: sladkarije, mastno hrano v poznih večernih urah ...) brez slabe vesti. Vsekakor ne sodim med slednje, kajti ravno v nosečnosti moraš plodu priskrbeti kvalitetno hrano z vitamini, minerali. V zadnjem mesecu sem se kar naenkrat precej zredila, čeprav sem pazila pri prehrani. Izogibala sem se sladkarijam, zato me je toliko bolj presenetila številka na tehtnici. Na pregledu so sprva pomislili na sladkorno bolezen, a so jo skorajda izključili, ker je plod normalno velik, vseeno pa moram opraviti krvne teste.


Da zagotovim svojemu otročku karseda kvalitetno prehrano sem se odločila, da iz svojega jedilnika črtam bele ogljikove hidrate, se izogibam sladkarijam in mastni hrani. Še dobro, da je I. tudi zagovornik zdravega življenja in mi pri tem pomaga. Danes sem spekla polnozrnat kruh, kajti v trgovini se mi včasih zazdi, da je le obarvan, v prihodnjih dneh pa se bova posvetila še ostalim kulinaričnim specialitetam. Sama bova izdelala testenine, zelenjavne jedi ... se že veselim prihajajočih praznikov.



Ni komentarjev: