četrtek, 13. oktober 2011

Ideje za ustvarjanje

Leto zadnje jeseni je naokoli, dnevi so hladni, deževni, kar pri meni ustvari idealne pogoje za ustvarjanje. Kupila sem že nekaj materiala, v trgovini sem zagledala super luštne pisane papirje, ki jih bom uporabila kot podloge za razne napise ob darilih. Čas mojega samskega življenja se počasi izteka in morala bom pohiteti z uresničevanjem ustvarjalnih idej za novoletna darila, kajti zna se zgoditi, da me bo okoli prazničnega časa že prehitel dojenček.






3 komentarji:

Pina pravi ...

Krasni papirji!

Tika pravi ...

Krasni vzorci!
Veselo ustvarjanje ti želim in
veselo pričakovanje dojenčka.
Zdaj mora pa že pošteno brcati :)

Kačja pastirica pravi ...

Komaj čakam, da jih uporabim! Res je, vsak dan je poskočen in vsak gib me navda z veseljem.