sreda, 16. februar 2011

Harmonija

Današnja angelska karta je pokazala pojem harmonije. Ob tem pomislim na občutek skladnosti, usklajenosti, povezanosti ... vedno pravimo, da smo z nečim/nekom v harmoniji.

Zadnje čase vse bolj verjamem v moč prevladujočih misli: prevladujoče misli prikličejo v naša življenja točno tiste stvari, ljudi, dogodke, ki jih v tistem trenutku potrebujemo.
Ponoči sem sanjala, da sem v otroškem vozičku vozila majhno, mojo, najino deklico. Oblečena je bila v volneno jopico, na glavi je imela kapuco in bila je navihanih oči. V službi me je vse bolj prevzemala misel, da je čas za materinstvo - čas, ko si tega želim. Ne vem zakaj, a ravno danes sem si zaželela, da bi bil na SLO 1 kakšen dober film. In bil je. Away we go, film o mladem paru, ki pričakuje svojega prvega otroka in se podata na iskanje primernega mesta, kraja, kjer bodo zaživeli kot družina. Na poti obiskujeta stare prijatelje, znance in z vsakim obiskom ugotavljata kako srečna in morda še najbolj razumna bitja sta v tem svetu. 

So filmi, ki so lepi. In Away we go je te vrste. Preprost, nežen. Onadva se imata brezpogojno rada, skrbita drug za drugega, njun odnos je čist, iskren, topel, zavidanja vreden. Med njima je intimnost, naklonjenost, ki jo prepoznamo samo tisti, ki čutimo enako. Zato mi je bil film všeč. Ker sem v njiju videla naju z I. In če me kdo vpraša kaj me asociira na harmonijo je to odnos, kakršnega imava z I.


Ni komentarjev: